0
Μέσα σε ένα ζοφερό οικονομικό περιβάλλον για την ελληνική οικονομία, κάτι που αποκρύβεται από την πλειοψηφία των Μέσων Ενημέρωσης, η Τρόικα επιστρέφει στην Αθήνα για να συζητήσει με την κυβέρνηση ένα ακόμα Μνημόνιο το οποίο θα επιτρέψει να συνεχιστεί η αποστράγγιση της χώρας.

Στις 8 με 11 Οκτωβρίου και εκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της ΕΚΤ και του ESM, έρχονται για να επιβάλουν μέτρα επιτάχυνσης της είσπραξης των «κόκκινων» δανείων και πολλά άλλα.

Ο «αποκεφαλισμός» του βουλευτή της ΝΔ (πλέον ανεξάρτητου) Μ.Σαλμά, που τόλμησε να μιλήσει για τα «κόκκινα δάνεια» και την «εκτέλεση» των μικροδανειστών από την κυβέρνηση σε συνεργασία με τα ξένα funds, μόνο τυχαίος δεν ήταν.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των δανειστών, η συνολική αξία των επίμαχων δανείων διαμορφώθηκε στο τέλος του β’ τριμήνου του 2024 σε περίπου 70 δισ. ευρώ, καταγράφοντας μείωση μόλις κατά 277 εκατ. ευρώ σε τριμηνιαία βάση.

Τα κλιμάκια του Ενιαίου Εποπτικού Μηχανισμού (SSM) της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, που «επιστρέφουν στον τόπο του εγκλήματος», όπου δολοφόνησαν την ελληνική οικονομία «με ένα μαξιλάρι δανείων», ενώ αυτή πάλευε να ανασάνει, γκρινιάζουν γιατί… «Τα ‘κόκκινα’ δάνεια, είναι έχουν τον υψηλότερο δείκτη στην Ευρώπη και αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί» λένε.

Ξεχνούν ότι καταδίκασαν την ελληνική οικονομία να έχει χαμηλότερο ΑΕΠ μετά από 15 χρόνια οικονομικού «στραγγαλισμού», ξεχνούν ότι μας έβαλαν στα Μνημόνια με 128% επί του ΑΕΠ και τώρα είναι 204%!

Οι ελληνικές τράπεζες κεφαλαιοποιημένες από το αίμα του ελληνικού λαού με άνω των 50 δισ. ευρώ κεφάλεια είναι «ωσεί παρούσες» στη ελληνική οικονομία.

Δίνουν δάνεια μόνο όταν συμμετέχει η ΕΕ και όταν εγγυάται η ΕΚΤ! Πρακτικά δεν υπάρχει τραπεζικός τομέας στην ελληνική οικονομία

Το ισοζύγιο τρεχουσών συναλλαγών είναι «η φωτογραφία της στιγμής» που δείχνει ότι απλά ελλειμματικό, αλλά κάθε χρόνο χειροτερεύει, αφού η παραγωγικότητα καταρρέει.

Οι Έλληνες πολίτες νιώθουν «το τρένο» να έρχεται με ταχύτητα, αλλά κανείς δεν κάνει τίποτα: Η κυβέρνηση γιατί οδηγεί το τρένο, η Τρόϊκα γιατί έχει κατασκευάσει το σιδηροδρομικό δίκτυο και οι Έλληνες πολίτες γιατί είναι δεμένοι στις ράγες…

loading...

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top