Ευρωπαϊκές… προδιαγραφές στο Μετρό και σε άλλα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, καθώς η κυβέρνηση είπε και επίσημα ότι προχωρά στις διαδικασίες κατάργησης του χάρτινου εισιτηρίου.
Μάλιστα, σε αυτή την κίνηση ματ προχωρούν άμεσα οι αρμόδιες Αρχές, με το χάρτινο κλασσικό εισιτήριο να αποτελεί παρελθόν πολύ σύντομα. Έως τις αρχές του 2024 η επιβίβαση σε Μετρό, λεωφορεία και άλλα μέσα σταθερής τροχιάς θα γίνεται με ένα ψηφιακό εισιτήριο, δηλαδή αγορά με τη χρήση του κινητού.
Ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς ανακοίνωσε:
«οι αστικές μεταφορές περνάνε πλέον στην φάση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Καταφέραμε να εντάξουμε τις τελευταίες τεχνολογικές εφαρμογές στο στρατηγικό σχεδιασμό μας. Έτσι, πολύ σύντομα η πληρωμή του εισιτηρίου θα γίνεται ανέπαφα, είτε με την χρήση τραπεζικής κάρτας είτε με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι του κινητού μας τηλεφώνου, χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη στα γκισέ ή τα μηχανήματα έκδοσης εισιτηρίων»,
Το ψηφιακό εισιτήριο δεν θα ισχύει μόνο για το Μετρό ή τα λεωφορεία, αλλά για όλα τα Μέσα, δηλαδή και το τραμ και το τρόλεϊ.
Το Ελεγκτικό Συνέδριο θα δώσει την έγκρισή του τις επόμενες ημέρε, ώστε να ξεκινήσει άμεσα η εγκατάσταση των πρώτων συστημάτων.
«Στόχος μας είναι μέσα στους επόμενους τρεις μήνες να λειτουργήσει το σύστημα των ανέπαφων επιβιβάσεων ξεκινώντας από τη γραμμή των λεωφορείων Express του αεροδρομίου, και εντός του επόμενου έτους να ολοκληρωθεί η καθολική εφαρμογή των νέων εφαρμογών σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς», πρόσθεσε ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Μεταφορών.
Επιπλέον, ο Γιάννης Ξιφαράς, αποκάλυψε ότι το υπουργείο προχωρά στην επέκταση του συστήματος της τηλεματικής, αξιοποιώντας την τεχνολογία QR. «Με αυτό τον τρόπο, με ένα απλό σκανάρισμα από το κινητό μας τηλέφωνο, θα μπορούμε να έχουμε σε πραγματικό χρόνο όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τα δρομολόγια που διέρχονται από την συγκεκριμένη στάση».
Ο γενικός γραμματέας είπε ακόμη ότι δρομολογείται η ανανέωση του στόλου με την αγορά 1.300 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ως το τέλος της τετραετίας καθώς και η αναβάθμιση14 συρμών (70 βαγόνια) στη Γραμμή 1 του μετρό, τον αποκαλούμενο «ηλεκτρικό». Επίσης, στα σκαριά είναι και διεθνής διαγωνισμός για την προμήθεια επτά νέων διρευματικών συρμών στη Γραμμή 3 του Μετρό.
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.