«Πανηγυρικό» είναι το κλίμα στην Τουρκία για τον εκσυγχρονισμό των F-16, αφού μετά την απόφαση των ΗΠΑ να αφαιρέσουν την Άγκυρα από το πρόγραμμα με τα εξελιγμένα F-35, εξαιτίας της αγοράς του ρωσικού αντιπυραυλικού συστήματος S-400, η Άγκυρα έχει διαθέσει όλους τους πόρους της στην αναβάθμιση των συγκεκριμένων αεροσκαφών, αλλά και στη δημιουργία του δικού της μαχητικού του TF-X, το οποίο θα έχει εγχώριο κινητήρα και εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμο το 2029.
Υπενθυμίζεται ότι σε τουρκικές εφημερίδες όπως είναι η «Hurriyet» και η «Sabah», πριν από περίπου ένα μήνα υπήρχε μία ολοσέλιδη διαφήμιση – αγγελία της βιομηχανίας αεροπορίας της Τουρκίας, η οποία καλούσε τους μηχανικούς της χώρας σε πρόσληψη προκειμένου να κατασκευάσουν το τουρκικό μαχητικό!
Σε ανάρτηση στον επίσημο λογαριασμό στο Twitter, η Διεύθυνση Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας (SSB), «η κατευναστική αναβάθμιση στα F-16 Block-30 βρίσκεται σε εξέλιξη. Μέσα στο πρόγραμμα κατασκευαστικής αναβάθμισης των F-16, παραδώσαμε στη Διοίκηση της Πολεμικής Αεροπορίας το 6ο F-16 Block-30, του οποίου η αναβάθμιση ολοκληρώθηκε».
F-16 Blok-30 uçaklarının yapısal iyileştirmeleri sürüyor. ✈️
— SSB (@SavunmaSanayii) May 26, 2021
✅ F-16 Yapısal İyileştirme Projesi kapsamında yapısal iyileştirmesi tamamlanan altıncı F-16 Blok-30 uçağını Hava Kuvvetleri Komutanlığı'na teslim ettik.
➡️ @TUSAS_TR #İstiklâlveİstikbâlimizİçin pic.twitter.com/uEuGm3mq8z
Σύμφωνα με τον ιστότοπο, defenseworld.net, το πρώτο εκσυγχρονισμένο F-16 παραδόθηκε στην Τουρκική Αεροπορία τον Ιούλιο του 2020. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει το εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση 35 αεροσκάφη F-16 τύπου Block 30, στα 25 εκ ων οποίων εργάζεται από την κατασκευάστρια εταιρία την «Turkish Aerospace Industries». Τον εκσυγχρονισμό των υπολοίπων θ’ αναλάβει το 1ο Κέντρο Διοίκησης Συντήρησης και Εφοδιασμού της Αεροπορίας.
Ο πρόεδρος της Διεύθυνσης της SSB, Ισμαήλ Ντεμίρ σε tweet που είχε κάνει τον περασμένο Ιανουάριο είχε αναφέρει, «οι κατασκευαστικές αναβαθμίσεις στα αεροσκάφη F-16 Block 30 συνεχίζονται. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την ανακατασκευή 1.200 – 1.500 κατασκευαστικών κομματιών από κάθε αεροσκάφος. Η επισκευή, αντικατάσταση και ενίσχυση του σκελετού του αεροσκάφους, διεξάγεται όπου είναι απαραίτητο». Μάλιστα είχε προσθέσει πως το πρόγραμμα της αναβάθμισης στόχευε ν’ αυξήσει το όριο ζωής των F-16 από τις 8.000 στις 12.000 ώρες πτήσης.
1️⃣ F-16 Blok 30 uçaklarının yapısal iyileştirmeleri sürüyor.
— Ismail Demir (@IsmailDemirSSB) January 31, 2021
Uçak başına 1200-1500 adet yapısal parçanın yenileme ve revizyonlarıyla ilgili mühendislik çalışmaları yapılan projede, gerekli yerlerde tamir ve değişim ile gövde güçlendirme uygulamaları gerçekleştiriliyor. pic.twitter.com/cke4uGcLmT
Το αποτυχημένο πραξικόπημα άφησε την Τουρκία χωρίς πιλότους
Δημοσίευμα της Ahval, ανέφερε τα προβλήματα που υπάρχουν στην τουρκική Πολεμική Αεροπορία, καθώς σύμφωνα με τον αναλυτή, Μάικλ Πεκ μετά το αποτυχημένο πραξικόπημα κατά του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν το 2016 απολύθηκαν περισσότεροι από 300 πιλότοι F-16, αφήνοντας τις δυνάμεις της αεροπορίας με πολύ μικρό αριθμό εκπαιδευμένο προσωπικό.
Το συγκεκριμένο δημοσίευμα αναφέρει επίσης ότι η Τουρκία αναζητά στο εξωτερικό για πιλότους προκειμένου ν’ αναπληρώσει αυτή την έλλειψη και μάλιστα κλήθηκαν πίσω στην Πολεμική Αεροπορία για να υπηρετήσουν για τέσσερα χρόνια, 330 πιλότοι που είχαν συνταξιοδοτηθεί. Επιπλέον ο Πεκ σημείωσε ότι η Άγκυρα αγόρασε το ρωσικό αντιπυραυλικό σύστημα S-400 και επέμεινε σε αυτό, οφείλεται εν μέρει και σε αυτή την έλλειψη ικανών πιλότων. Όμως όπως αναφέρει η αναλυτής από την Τουρκία Βερντά Οζέρ, οι S-400 δεν είναι ικανοί να καλύψουν το συγκεκριμένο κενό σε πιλότους.
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.