0
Ο ένατος κατά σειρά νεκρός μάρτυρας (αυτή τη φορά στον Καναδά) γύρω από την υπόθεση του ναρκόπλοιου NOOR1 με τους δύο τόνους ηρωίνη και εμπλεκόμενο τον Βαγγέλη Μαρινάκη.


Οι ανακριτές όλα αυτά τα χρόνια ζητούν ο ένας μετά τον άλλον εξαίρεση από την υπόθεση και οι μάρτυρες πεθαίνουν αιφνιδίως κάτω από ύποπτες συνθήκες σε όποια χώρα και αν βρεθούν.

Στο εξώφυλλο της εφημερίδας Documento όπου και παρουσιάζεται η είδηση, αναφέρονται δημοσιεύματα του καναδικού τύπου, από το συμβάν του ατυχήματος, το οποίο χρονολογείται τον Ιούνη του 2018.

Μέσα σε αυτά τα δημοσιεύματα, ως ένα από τα δύο θύματα, αναφέρεται το όνομα του Κωνσταντίνου Καζινάκη, ο οποίος σκοτώθηκε μαζί με τον αδερφό πρώην υπουργού του Καναδά, όταν η Mercedes στην οποία επέβαιναν, έφυγε από το δρόμο κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες.

Ο Καζινάκης δεν ήταν τυχαίος μάρτυρας, είχε διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην υπόθεση, καθώς δρομολόγησε εξελίξεις στη χώρα μας μετά τον εντοπισμό του θανατηφόρου φορτίου των 2,1 τόνων ηρωίνης στην Ελευσίνα. Είχε δώσει μάλιστα και κατάθεση στο στάδιο των ανακρίσεων, αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ να εξεταστεί στη δίκη που ακολούθησε. 

Όπως σημειώνει το ρεπορτάζ, είναι ο άνθρωπος που εμφανίστηκε ως διά μαγείας για να βοηθήσει τις αρχές ως διαμεσολαβητής να ανακρίνουν τον αποκαλούμενο “κάπτεν Τζορτζ” του ναρκοπλοίου Γιώργο Μπουρδούβαλη, τον οποίο προσφέρθηκε να φέρει ο ίδιος από το εξωτερικό, αλλά υπήρξε και συνεργάτης με τον ισοβίτη του “Νοοr1”, Μάκη Γιαννουσάκη, στου οποίου την εταιρεία έστελνε εμβάσματα. 

Παρά το γεγονός όμως ότι ο Καζινάκης έδωσε κατάθεση στην ανάκριση, δεν εμφανίστηκε ποτέ να καταθέσει στη δίκη, ενώ όταν τον έψαξε η οικονομική αστυνομία, αν και δήλωσε πως θα έρθει στην Ελλάδα να καταθέσει, δεν εμφανίστηκε ποτέ. Λίγο καιρό αργότερα σκοτώθηκε σε τροχαίο στον Καναδά, το οποίο η τοπική αστυνομία χαρακτήρισε... μυστήριο. Στο αυτοκίνητο μάρκας Mercedes εκτός του Καζινάκη επέβαιναν και ο αδερφός του πρώην υπουργού Μεταφορών του Καναδά, Στίβεν Ντελ Ντούκα. Οι δύο άνδρες ταξίδευσαν σε αγροτική περιοχή όπου κάποια τμήματα του δρόμου ήταν στενά. Ξαφνικά για άγνωστους λόγους το αυτοκίνητο βγήκε εκτός πορείας και προσέκρουσε σε δέντρα. Ο θάνατος και των δύο ήταν ακαριαίος. Ο ίδιος ο επιθεωρητής της τοπικής αστυνομίας Ντέιβ Μίτσελ χαρακτήρισε το δυστύχημα “μυστήριο”. “Είναι λίγο μυστήριο πώς αυτό το όχημα έφυγε από τον δρόμο”, είχε αναφέρει σε δηλώσεις του. 

Ο Καζινάκης είχε επαφές με τρεις επίσης βασικούς πρωταγωνιστές της υπόθεσης, τους καταδικασμένους σε ισόβια Γιώργο Μπουρδούβαλη και Μάκη Γιαννουσάκη, αλλά και τον καταδικασμένο σε οχτώ χρόνια Βασίλη Κουρούβανη. Συγκεκριμένα εμφανιζόταν να έχει συνεργασία στο Ντουμπάι με τον Γ.Μπουρδούβαλη, καθώς το δικαστήριο έκρινε πως ήταν ο ναυλωτής του ναρκοπλοίου. Ο Μπουρδούβαλης ήταν επίσης υπεύθυνος ναυλώσεων και συγκρότησης πληρωμάτων στην εταιρεία Horizon,  κάτι που ο ίδιος είχε αρνηθεί στην απολογία του. Η Horizon αγόραζε πετρέλαιο από τον Μ.Γιαννουσάκη, τον οποίο ο Μπουρδούβαλης είχε γνωρίσει στο Ντουμπάι. Επίσης ο Μπουρδούβαλης είχε αναφέρει στην απολογία του ότι του είχαν τηλεφωνήσει από την Ελλάδα ο γνωστός του Αιμίλιος Κοτσώνης (πρώην στέλεχος της ΠΑΕ Ολυμπιακός) και ο Παντελής Καλαφάτης (ιδιοκτήτης του πλοίου) και του ζήτησαν να βοηθήσει να βρεθούν ναύλοι για το “Noor1”. 

Σύμφωνα με πληροφορίες τις εφημερίδας, κατάθεση για την υπόθεση είχε δώσει και ο Καζινάκης. Μάλιστα στην πρώτη δίκη για το “Noor1”, ήταν μεταξύ των προσώπων που είχαν κληθεί να καταθέσουν ως μάρτυρες, αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ -άγνωστο γιατί- στο δικαστήριο. Η μεσολάβηση του Καζινάκη τη δεδομένη χρονική στιγμή εγείρει πολλά ερωτήματα τόσο για τη σκοπιμότητάς της, όσο και κάτω υπό ποιες συνθήκες συνέβη. 


loading...

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

 
Top