Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στην 4η Συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής επισήμανε στην τοποθέτησή του πως «προχωράει και τελειώνει η διαλειτουργικότητα των συστημάτων του Υπουργείου Μεταφορών, του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, για να υπάρχει ένα κοινό αρχείο και διαλειτουργικότητα, να ξέρουμε τα πάντα και για τους οδηγούς και για τα οχήματα.
Ξεκινάνε και ολοκληρώθηκαν και οι βάσεις δεδομένων για τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και σε δέκα ημέρες θα είναι και για τα δημόσιας χρήσης».
Ο κ. Σπίρτζης ανέφερε επίσης πως πρέπει να εντατικοποιηθούν οι έλεγχοι από την Τροχαία οι οποίοι ωστόσο πρέπει να εκσυγχρονιστούν.
Επίσης ο Υπουργός ανακοίνωσε πως σε λίγο καιρό θα είναι έτοιμο το ηλεκτρονικό σύστημα καταγγελιών των πολιτών για τους οδηγούς ταξί, δηλαδή, να μπορούν μέσα από το ταξί να κάνουν την καταγγελία, εάν δουν κάτι που παραβιάζει το νόμο που ψηφίσαμε την προηγούμενη φορά.
Όσον αφορά στους εξεταστές ο κ. Σπίρτζης παραδέχθηκε πως ήταν άνθρωποι που δεν είχαν καμία σχέση με τις Μεταφορές. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά: «Οι εξεταστές ήταν από Διευθύνσεις Τηλεπικοινωνιών, από άλλες Διευθύνσεις, που δεν είχαν άδεια οδήγησης εκεί που πήγαιναν να εξετάσουν. Δηλαδή, ένας εξεταστής για ένα επαγγελματικό βαρύ όχημα δεν είχε καν την άδεια οδήγησης για να κάνει αυτή την εξέταση. Άρα, συζητάμε σήμερα για ένα σύστημα αδειών οδήγησης που επιεικώς όποιος και να το δει και από όπου και να το δει, θα το χαρακτήριζε άθλιο, συν όλα αυτά που ξέρετε και τα ξέρει και κάθε Έλληνας πολίτης τις τελευταίες δεκαετίες.
Όσον αφορά στο κόστος για τις σχολές οδηγών ο Υπουργός θεωρεί ότι όσοι θέτουν αυτό το θέμα δεν θέλουν να αλλάξει το σύστημα των εξτάσεων! Ειδικότερα ανέφερε ότι: «Ακούστηκε πριν και για ένα κόστος στις σχολές οδηγών. Ακούστε, για να δείτε πώς υπάρχει και διαφοροποίηση ακόμη και στις συνδικαλιστικές εκφράσεις. Η μία Ομοσπονδία, στη συνάντηση που έγινε στο Υπουργείο, (με μια έγινε μία συνάντηση διότι με την άλλη που μας καταγγέλλει, του κυρίου Ηλιάδη, κάναμε πολλές συναντήσεις, παρότι λέει η Ν.Δ. ότι δεν έγινε διάλογος) έφερε και μας έδειξε με πόσο μικρό κόστος μπορούν να εγκαταστήσουν τις διατάξεις, που προβλέπουμε στο σχέδιο νόμου, όλοι, στα αυτοκίνητά τους, στις σχολές οδηγών. Ούτε θέμα δεν έβαλαν. Και είναι προφανές. Ποιοι βάζουν θέμα; Όσοι δεν θέλουν να αλλάξει αυτό το σύστημα και γι’ αυτό δεν είχαν φέρει, επί 3-4 χρόνια που κάνουμε διαβούλευση, ούτε μια πρόταση σε αυτήν την κατεύθυνση».
loading...
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.