Γρήγορα αυτοκίνητα, εντυπωσιακές γυναίκες, συμπλοκές, ξυλοδαρμοί, «ζημιές» στα μπουζούκια, χαϊλίκια και μια σφαίρα που πέρασε σύρριζα... από τις φυλακές: η ξέφρενη ζωή του 39χρονου Αλέξανδρου Αγγλούπα θυμίζει το κοντέρ με την ένδειξη «339 χιλιόμετρα» στο καντράν της Porsche Carrera GT που οδηγούσε.
Ήταν, όμως, ζήτημα χρόνου ο οδηγός να χάσει τον έλεγχο και το τέλος αυτής της τρελής κούρσας να τον βρει σε μετωπική σύγκρουση με τις διωκτικές αρχές που του πέρασαν στον καρπό με το πανάκριβο ρολόι και μια ταπεινή χειροπέδα.
Τα περιστατικά σε καψούρικες πίστες με τα νυχτερινά καμώματα και τις ακριβές σαμπάνιες του Αλέξανδρου Αγγλούπα και της θορυβώδους παρέας του είναι απλώς ενδεικτικά της συνολικότερης κοσμοθεωρίας του για τη ζωή - μια dolce vita-γιαλαντζί και παρωχημένη όσο και ο συνδυασμός πούρο/Rolex/σαμπάνια/εντυπωσιακές συνοδοί/100 πανέρια. Νυχτοπερπατήματα βουτηγμένα σε λάσπες και φθαρμένες μοκέτες μπουζουξίδικων γεμάτων μεθυσμένα «καλόπαιδα» που με φουσκωμένα από άγνωστες πηγές πορτοφόλια κάνουν τις πίστες ανθοκομεία, ρουφώντας πουράκλες και ακριβά ουίσκι με ύφος κονομημένου λαχαναγορίτη. Πλάκες, καφρίλες, χοντράδες και άκομψες χειρονομίες στις συνοδούς τους, πάντα στο πρώτο τραπέζι-πίστα, ως παράσημο της σημαντικότητας της ύπαρξής τους.
Μια τέτοια περίπτωση ήταν και η αυγουστιάτικη νύχτα στο «Ασπρο Πιάτο» της Πάρου πριν από τρία καλοκαίρια. Στα πρώτα τραπέζια γόνοι των καλών ή γνωστών οικογενειών της Αθήνας όπως ο Αλέξανδρος Αγγλούπας, γιος του ιδιοκτήτη εταιρειών γυναικείας ένδυσης Lucifair, Mia κ.τ.λ. και οδηγού αγώνων ράλι, Νίκου Αγγλούπα, ο οποίος άλωνε τις πίστες με ένα Ford Escort WRC. Σε διπλανό τραπέζι διασκεδάζει η παρέα νεαρού γόνου, επίσης γνωστής οικογένειας της Αθήνας που παράγει θερμομονωτικά υλικά.
Στην πίστα, ο Αντώνης Ρέμος. Η παρέα του Αγγλούπα, γνωστή για τα κατορθώματά της σε στιγμές κεφιού, ξεφεύγει από τα όρια - για μία ακόμη φορά. Ενας επικός τουρτοπόλεμος μόλις έχει ξεκινήσει, καθώς μεγάλα κομμάτια πάστας εκσφενδονίζονται όχι μόνο μεταξύ της παρέας, αλλά προς πάσα κατεύθυνση.
Στις παράπλευρες απώλειες συγκαταλέγεται και μια αιθέρια ύπαρξη από το τραπέζι του νεαρού. Η άτυχη κοπέλα δέχεται στο πρόσωπο μια βαριά στρώση σαντιγί μαζί με το παντεσπάνι. Ο νεαρός, έχοντας προφανώς άγνοια κινδύνου, παρεξηγείται και τολμά να ζητήσει τον λόγο από τον Αγγλούπα και την παρέα του. Αντί για συγγνώμη εισπράττει γροθιές, κλοτσιές και κάποια στιγμή το τραπέζι ολόκληρο. Μόνο που εκείνη τη στιγμή κάθεται σε παρακείμενο τραπέζι ο βετεράνος πρωταθλητής του μποξ Γιάννης Αϊδινιώτης, που παρακολουθεί με γουρλωμένα μάτια όσα διαδραματίζονται ενώπιόν του. Ο έμπειρος πυγμάχος βλέποντας τα καουμποϊλίκια του Αγγλούπα και των υπολοίπων της παρέας του κινείται απειλητικά προς το μέρος τους. «Οχι εμένα, δάσκαλε!» ακούγεται έντρομος να τον εκλιπαρεί ο Αγγλούπας, όπως περιγράφουν αυτόπτες μάρτυρες. Ο βετεράνος πρωταθλητής και νυν προπονητής του Παναθηναϊκού, αποφασίζει να μην ολοκληρώσει το έργο του δίνοντας ένα γερό χέρι ξύλο σε έναν κακομαθημένο γόνο των νοτίων προαστίων, όπως πολλοί χαρακτηρίζουν τον Αγγλούπα.
Φυσικά έδινε πολλές αφορμές με την κραυγαλέα συμπεριφορά του για τέτοιους -και χειρότερους- χαρακτηρισμούς. Απαιτούσε πάντοτε το πρώτο τραπέζι πίστα στα μπουζούκια, ήθελε μονίμως την πρώτη ξαπλώστρα κύμα στα beach bars της Μυκόνου, κυκλοφορούσε διαρκώς με πανάκριβα αυτοκίνητα (λέγεται ότι το 2007 ήταν ένας από τους 220 κατόχους Porsche Carrera GT, αξίας 750.000 ευρώ, σε ολόκληρο τον κόσμο) και οπλισμένος.
Χαρακτηριστικά είναι τα φωτογραφικά στιγμιότυπα που αναρτούν μέλη της παρέας του τον Ιανουάριο του 2013 στο Facebook. Εμφανίζονται να κρατούν όπλα στρατιωτικού τύπου χωρίς να διευκρινίζεται αν πρόκειται για αληθινά ή για ρέπλικες. Οργώνουν τον Παρνασσό με γουρούνες και τζιπ και καταλήγουν σε κοσμικές ταβέρνες για τρικούβερτα γλέντια.
Διασκέδαση εκτός ορίων
Σε μία από αυτές, στην περίφημη «Παναγιώτα», που αποτελεί εδώ και χρόνια must στάση για όλους όσοι αναζητούν καλό φαγητό, προσεγµένο σέρβις και ανεπιτήδευτη ατµόσφαιρα, ο Αλέξανδρος Αγγλούπας και η παρέα του προκαλούν το χάος. Στο τσακίρ κέφι παραλίγο να ξηλώσουν τον πολυέλαιο του καταστήματος, ενώ πετάνε αντικείμενα ο ένας στον άλλον μαζί με φαγητά, βάζοντας ταυτόχρονα φωτιά σε χάρτινα καπέλα. Εντρομος ο καταστηματάρχης τούς εκλιπαρεί να σταματήσουν, ενώ άλλοι πελάτες αποχωρούν κακήν κακώς από την ταβέρνα φοβούμενοι για τη σωματική τους ακεραιότητα.
Ενας δημοφιλής τραγουδιστής που έγινε διάσημος χάρη στη 70s περσόνα που υποδύεται με περούκες, μουστάκι και καμπάνες, πέφτει και εκείνος στην παγίδα του Αγγλούπα και της παρέας του, τόσο στη Μύκονο όσο και στην Αράχωβα εντός πολυτελούς ξενοδοχειακού συγκροτήματος.
Η θορυβώδης παρέα, σε κατάσταση εκτός ελέγχου λόγω της υπερκατανάλωσης αλκοόλ, ζητά από τον γνωστό τραγουδιστή να θωπεύει στα οπίσθια τις γυναίκες που τους συνοδεύουν και να τους αφιερώνει τις επιτυχίες του.
Πέρυσι, παραμονή Πρωτοχρονιάς στην Αράχωβα, η ευρηματική παρέα αναζητώντας νέους τρόπους διασκέδασης φέρεται να σκαρφίστηκε μια εναλλακτική μπουγάδα απλώνοντας κομμάτια ωμού κρέατος σε σκοινί που αμέσως μετά άρχισε να τα πυροβολεί! Φυσικά δημιουργήθηκε πανζουρλισμός με τις συνοδούς τους να τους εγκαταλείπουν έντρομες επιστρέφοντας άρον άρον στην Αθήνα, φοβούμενες όχι μόνο να μη φάνε καμιά αδέσποτη, αλλά και τα περαιτέρω μπλεξίματα. Ηταν άλλωστε ήδη γνωστό στο πανελλήνιο το σκηνικό με τη σφαίρα που δέχτηκε η αδελφή της Ολγας Φαρμάκη, τότε συντρόφου του, η Γωγώ, μια νύχτα θρίλερ από την οποία την έβγαλε καθαρή.
Αξέχαστα θα μείνουν και όσα συνέβαιναν στο υπόγειο του θρυλικού «Wild Rose», τότε που είχε μετονομαστεί σε «Elysee», πριν από περίπου οκτώ χρόνια.
Εκείνη την εποχή ο Αλέξανδρος Αγγλούπας και ο κολλητός του φίλος Σέρος Μύρτας μαζί με τον εφοπλιστή Χάρη Βαφειά κατάφεραν να γίνουν για μία ακόμη αφορά αντικείμενο σχολιασμού εξαιτίας της εξεζητημένης συμπεριφοράς τους. Λανσάροντας έναν πρωτοποριακό τρόπο διασκέδασης, η χαρούμενη παρέα θεωρεί φοβερή πλάκα να πετάνε λεκάνες, νεροχύτες, ακόμα και κουνιστά παιδικά αλογάκια πάνω στην πίστα. Σημειωτέον ότι τα παράταιρα αυτά αντικείμενα μεταφέρονταν στο «Elysee» συσκευασμένα μέσα σε κούτες από άνδρες της ασφάλειάς τους.
Λεκάνες και νεροχύτες προσγειώνονταν με πάταγο στην πίστα όπου έβγαινε να τραγουδήσει «ο σχιζοφρενής δολοφόνος με το πριόνι», ο Θανάσης Ηλίας, που έγινε γνωστός μέσα από την εκπομπή «Αϋπνίες» της Αννίτας Πάνια ερμηνεύοντας το ομώνυμο τραγούδι του Νίκου Καρβέλα. Η ιδιαίτερη περσόνα του Ηλία ήταν ό,τι έπρεπε για να γίνει ο γελωτοποιός της παρέας του Αγγλούπα που τον τάραζαν στις φάρσες και στις χοντρές, εξευτελιστικές πλάκες.
Από τη μεγάλη ανέμελη ζωή, στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ, κατηγορούμενος ως κλεπταποδόχος του μεγάλου κυκλώματος που ρήμαζε τις βίλες των επωνύμων |
Τα ακριβά αυτοκίνητα ήταν το μεγάλο του πάθος και το επεδείκνυε σε κάθε ευκαιρία |
Τα καμώματα όμως του «επιχειρηματία χωρίς επιχείρηση» Αλέξανδρου Αγγλούπα δεν περιορίζονταν μόνο σε νυχτερινές περιπέτειες, αλλά και σε πρωινές. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο παρελθόν βρέθηκε σε δικαστική διαμάχη με μεγάλη ασφαλιστική εταιρεία για μια περίεργη υπόθεση. Η διαμάχη ξεκίνησε όταν εκείνος ισχυρίστηκε ότι η Ferrari που είχε στην κατοχή του είχε καταστραφεί ολοσχερώς εξαιτίας ενός ατυχήματος ζητώντας να αποζημιωθεί. Μόνο που η ασφαλιστική ανακάλυψε ότι το αυτοκίνητο είχε μεταφερθεί στη Γερμανία και έφερε παραποιημένους αριθμούς πλαισίου και πινακίδων.
Ωστόσο το τραγικό συμβάν που σημάδεψε τη ζωή του και της οικογένειάς του -ένας μάλλον κακός οιωνός για όσα ακολούθησαν- έγινε φέτος.
Ξημερώματα της 6ης Φεβρουαρίου τρεις κουκουλοφόροι εισέβαλαν στη βίλα της οικογένειας Αγγλούπα στη Βούλα. Εκείνη την ώρα στο σπίτι βρισκόταν μόνο η μητέρα του 39χρονου, Τούλα Αγγλούπα, η οποία έρχεται πρόσωπο με πρόσωπο με τους κουκουλοφόρους που κρατούν στα χέρια τους μαχαίρια. Η γυναίκα αιφνιδιάζεται και σε κατάσταση σοκ δεν προβάλλει καμία αντίσταση. Οπως φάνηκε, οι κουκουλοφόροι δεν είχαν μπει στη βίλα του επιχειρηματία μόνο για να κλέψουν. Ορμησαν πάνω της και με πρωτοφανή μανία τη χτύπησαν για να ομολογήσει πού κρύβει τα χρήματα και τα κοσμήματά της. Με λεία που ξεπερνά τις 400.000 ευρώ, οι ληστές-βασανιστές την εγκαταλείπουν αιμόφυρτη και εξαφανίζονται. Λίγες ώρες αργότερα, ο γιος της Αλέξανδρος τη μεταφέρει στο νοσοκομείο για να της παρασχεθούν οι πρώτες βοήθειες.
Οι γυναίκες που τον σημάδεψαν και η σφαίρα στη Φαρμάκη
Super cars και όμορφες γυναίκες: αυτό είναι το προσωπικό... λούνα παρκ του Αλέξανδρου Αγγλούπα, που φρόντιζε να ανανεώνει συχνά και τα μεν και τις δε. Ως γιος ιδιοκτήτη εταιρειών γυναικείας ένδυσης που κάποτε βρισκόταν σε άνθηση, οι σχέσεις με καλλονές από τον χώρο του θεάματος ήταν φυσικό επακόλουθο. Από τη Γιάννα Νταρίλη και την Εύα Μιλλή μέχρι τη Σάσα Μπάστα και τη μοιραία, όπως αποδείχθηκε, σχέση του με την Όλγα Φαρμάκη, που λίγο έλειψε να κοστίσει τη ζωή της αδελφής της Γωγώς, στην πιο απίστευτη ιστορία της ελληνικής σόουμπιζ.
Ήταν αρχές Νοεμβρίου 2011 όταν το όνομα Αλέξανδρος Αγγλούπας παύει να απασχολεί αποκλειστικά τις κοσμικές στήλες και τα ρεπορτάζ των εντύπων κοινωνικής κριτικής. Περιλαμβάνεται πλέον και στα δελτία ειδήσεων τηλεοπτικών - ραδιοφωνικών σταθμών, στις έγκριτες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες.
Η 26χρονη Γωγώ Φαρμάκη, είχε μόλις μεταφερθεί εσπευσμένα στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του ΝΙΜΙΤΣ με ακατάσχετη αιμορραγία.
Έχει τραυματιστεί σοβαρά στην αριστερή βουβωνική χώρα από σφαίρα που προήλθε από το όπλο του επιχειρηματία και συντρόφου της αδελφής της, Αλέξανδρου Αγγλούπα, όταν αυτό εκπυρσοκρότησε «κατά λάθος», όπως υποστήριξαν στις καταθέσεις τους τόσο η Ολγα Φαρμάκη όσο και ο κάτοχος του όπλου. «Πήγα να βγάλω από το σακάκι μου το πιστόλι που κατείχα νόμιμα και αυτό εκπυρσοκρότησε», είχε υποστηρίξει ο ίδιος.
Μετά από περίπου έναν μήνα τα δεδομένα αλλάζουν. Το θύμα δεν συμμερίζεται όσα αναφέρονται στις καταθέσεις των δύο παραπάνω. Η Γωγώ διαψεύδει τα περί ατυχήματος και δηλώνει στις αστυνομικές αρχές ότι ο επιχειρηματίας δεν την πυροβόλησε κατά λάθος. Έτσι η υπόθεση φεύγει από το Τμήμα Ασφάλειας Παλαιού Φαλήρου και μεταφέρεται στη Δίωξη Εγκλημάτων Κατά της Ζωής της Ασφάλειας Αττικής.
Στη συμπληρωματική κατάθεση που δίνει στις 2 Μαρτίου του 2012, όταν είχε πλέον συνέλθει και ήταν σε θέση να μιλήσει, η Γωγώ Φαρμάκη περιγράφει με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες το συμβάν. Αποκαλύπτει ότι είχε προηγηθεί φιλονικία ανάμεσά τους. Ότι συναντήθηκαν οι τρεις τους στο σπίτι όπου διέμενε μαζί με την αδελφή της. Ότι ο επιχειρηματίας προκάλεσε μεγάλη φασαρία αναποδογυρίζοντας έπιπλα και σπάζοντας αντικείμενα. Ότι ο πυροβολισμός δεν ήταν τυχαίος, αλλά εσκεμμένος.
«Με το που τον είδα να έρχεται βίαια προς το μέρος μου φοβήθηκα πολύ και άρχισα να ανεβαίνω τρέχοντας τη σκάλα προς την κρεβατοκάμαρα. Αυτός με ακολούθησε κυνηγώντας με, ενώ πίσω του ερχόταν η Όλγα. Κάθισα στο κεφαλάρι του κρεβατιού μαζεμένη από τον φόβο μου και με σκυμμένο το κεφάλι. Εκείνος μου ζήτησε ξανά το σκυλί μου, τη Ζιζέλ, και όταν αρνήθηκα για άλλη μία φορά να του τη δώσω, με πυροβόλησε. Δεν κατάλαβα τι είχε συμβεί και σηκώνοντας το κεφάλι μου είδα τον Αγγλούπα να κρατάει ένα όπλο και να με σημαδεύει και μετά είδα την κοιλιά μου γεμάτη αίματα. Τότε η Όλγα άρχισε να τον βρίζει και να τσιρίζει ζητώντας να με μεταφέρουν στο νοσοκομείο, όπως και έγινε.
Μέσα στον πανικό μου και ενώ είχα τις αισθήσεις μου, θυμάμαι ότι η Ολγα και εγώ ήμασταν στο πίσω κάθισμα του αυτοκινήτου. Οδηγούσε ο Αγγλούπας».
Πώς ξανάγιναν φίλοι με το θύμα
Στις 26 Απριλίου του 2012 ο Αλέξανδρος Αγγλούπας καταθέτει υπόμνημα παροχής εξηγήσεων προς τον εισαγγελέα. Όπως αναφέρεται στο έγγραφο, «τα ξημερώματα της 4ης Νοεμβρίου 2011, γύρω στις 6 π.μ., ετοιμαζόμουν να αναχωρήσω για επαγγελματικούς λόγους στην επαρχία και συγκεκριμένα για την Πάτρα όπου και θα διανυκτέρευα. Πέρασα από την οικία της κυρίας Γεωργίας Φαρμάκη, αδελφή της μνηστής μου Όλγας, όπου βρισκόταν η τελευταία, προκειμένου να την αποχαιρετήσω. Από μια αδέξια κίνησή μου, καθώς έβγαλα το όπλο από τη μέση μου για να το αφήσω στο πρεβάζι του κρεβατιού στην κρεβατοκάμαρα των κοριτσιών για να παίξω με το σκυλάκι τους, το όπλο εκπυρσοκρότησε, με αποτέλεσμα να τραυματίσει την αδελφή της μνηστής μου. Στην αρχή μάλιστα δεν είχαμε καταλάβει πως η Γεωργία είχε τραυματιστεί, αλλά στη συνέχεια είδαμε το αίμα»...
Ο Αγγλούπας δικαιολογεί την οπλοφορία επικαλούμενος την αύξηση της εγκληματικότητας. «Τα τελευταία χρόνια οι επιθέσεις σε επιχειρηματίες στην περιοχή των νοτίων προαστίων, όπου και διαμένω, με ανάγκασαν να καταφύγω στη λύση της οπλοφορίας προκειμένου να είμαι σε θέση να προστατεύω τον εαυτό μου. Για τον λόγο αυτό, το 2010 υπέβαλα σχετικό αίτημα και έλαβα από τις αρμόδιες αρχές νόμιμη άδεια οπλοφορίας. Θα ήθελα να σημειώσω ότι το γεγονός πως είμαι αναγκασμένος να οπλοφορώ για να εξασφαλίσω την προσωπική μου ασφάλεια με στενοχωρεί ιδιαίτερα και μου προκαλεί μεγάλο άγχος, δεδομένου ότι είμαι άνθρωπος που αντιπαθεί τη βία σε οποιαδήποτε μορφή της».
Τον Απρίλιο του 2014, μια φωτογραφία είναι κάτι παραπάνω από εύγλωττη για την 360 μοιρών αλλαγή του σκηνικού. Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας, η Όλγα και η Γωγώ Φαρμάκη ποζάρουν στον φωτογραφικό φακό σαν μια νεανική ανέμελη παρέα. Ο πυροβολισμός, ο παραλίγο θανάσιμος τραυματισμός, οι κατηγορίες και ό,τι άλλο συνέβη μεταξύ τους ξαφνικά αποτελούν μακρινό παρελθόν. Μια κακή ανάμνηση. Ενας εφιάλτης που ξόρκισαν στο όνομα μιας αληθινής φιλίας. Μάλιστα ο Αγγλούπας και η Γωγώ Φαρμάκη πραγματοποιούν κοινές εξόδους. Στα μπουζούκια. Στα κλαμπ. Στα φημισμένα beach bars της Μυκόνου. Προφανώς υπήρξε εξώδικος συμβιβασμός ανάμεσα στις δύο πλευρές, η ηθοποιός ενδεχομένως άλλαξε γνώμη και όλη η Αθήνα στοιχημάτιζε τα ποσά που... την έπεισαν.
Η τελευταία σύντροφός του, η εντυπωσιακή Όλγα Ζαπουνίδη, η οποία στέκεται στο πλευρό του, αναφέρεται στο διαβιβαστικό της Αστυνομίας για την υπόθεση με το κύκλωμα των Ρομά ως ένα από τα πρόσωπα που απλώς επικοινωνούσε τακτικά μαζί του. Δεν έχει καμία απολύτως ανάμειξη στην υπόθεση, αλλά και καμία απολύτως διάθεση να συμμεριστεί τις κατηγορίες που προσάπτουν στον σύντροφό της. Λίγη σημασία, όμως, έχει τι λένε και πιστεύουν οι οικείοι του. Ο λόγος τώρα ανήκει στη Δικαιοσύνη και στο πρώτο τραπέζι - στο εδώλιο.
|