Παρά τις διαψεύσεις, όλα δείχνουν πως στο αυτοκίνητο θα βρει Κυβέρνηση τη «λύση» για να καλύψει τα υπολειπόμενα εκατομμύρια ευρώ, από τα προαπαιτούμενα των δανειστών.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Το… τοξικό 23% στα δίδακτρα της ιδιωτικής εκπαίδευσης και η προεκλογική υπόσχεση του Πρωθυπουργού ότι δε θα εφαρμοστεί αυτό, οδηγεί τα… φορολογικά μυαλά του Υπουργείου οικονομικών, σε δύο σενάρια ώστε να βρεθούν τα ισοδύναμα των 300 εκατομμυρίων ευρώ: ή στην επιβολή ΦΠΑ 23% στο μοσχάρι, ή στην δραματική αύξηση των τελών κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαιρέτως τους πόσους ρύπους εκπέμπουν στο περιβάλλον…
Το πρώτο σενάριο είχε τεθεί και πάλι στο τραπέζι και είχε κριθεί ως αντικοινωνικό και με ιδιαίτερα μεγάλο πολιτικό κόστος για την Κυβέρνηση, οπότε θεωρείται ως δεδομένο ότι θα απορριφθεί πριν καλά-καλά συζητηθεί.
Όλοι οι… δρόμοι οδηγούν προς τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία θα φέρουν άμεσα έσοδα στα κρατικά ταμεία, ενώ κάποιες πιο… αριστερίζουσες φωνές εντός Κυβερνήσεως φωνάζουν οτι πρέπει να πληρώσουν «οι έχοντες», δηλαδή αυτοί που τολμούν -εν μέσω οικονομικής κρίσης- να συντηρούν ένα αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, το οικονομικό επιτελείο έχει έτοιμο το σχέδιο για τα τέλη κυκλοφορίας. Αυτό αναφέρει ότι θα πληρώσουν όλοι όσοι έχουν ένα αυτοκίνητο, ακόμα και αυτοί που απέκτησαν ένα μικρό, μετά το Νοέμβριο του 2010 και έχουν απαλλαγεί απο τα τέλη, λόγω χαμηλών ρύπων (100 gr C02 και κάτω).
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως όλοι οι κάτοχοι ΙΧ μέχρι και τα 1.996 κ.εκ. θα πληρώσουν 450 ευρω ανεξαιρέτως το πότε απέκτησαν το αυτοκίνητό τους.
Οι κάτοχοι από τα 1.996 κ.εκ. και μέχρι τα 3.000 κ.εκ. θα πληρώσουν 1.800 ευρώ, ενώ από τα 3.000 κ.εκ. και πάνω, 2.500 ευρώ. Συζητείται να υπάρξει μία έκπτωση στα αυτοκίνητα 15ετίας και πάνω…
Οι εύλογοι φόβοι της Κυβέρνησης ότι θα σπεύσουν κατά χιλιάδες να καταθέσουν τις πινακίδες τους, οπότε και πάλι δε θα καλυφθεί το ποσό των 300 εκ. ευρώ που εναγωνίως αναζητείται, μπορεί να φέρει μία μικρή έκπτωση στα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα, ενώ μελετάται νομικά πως θα σταθεί το «τέλος ακινησίας» το οποίο – εφόσον επιβληθεί- θα πλησιάσει σε ποσό τα βασικά τέλη, δηλαδή 450 ευρώ.
Σημειώστε πως εφόσον δεν επιτευχθεί ο στόχος των + 300 εκ. ευρώ, θα επιβληθεί άμεσα το “πράσινο τέλος” αλλά και το χαράτσι του δακτυλίου, το οποίο θα καταργεί τα μονά-ζυγά, επιβάλλοντας ένα χαράτσι σε όσους ιδιοκτήτες θέλουν να μπαίνουν με το αυτοκίνητό τους στον δακτύλιο…