Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα που απασχόλησαν αλλά και στήριξαν τους Έλληνες και εξακολουθούν να τους στηρίζουν είναι  οι προφητείες που μιλούν για τα γεγονότα που ήδη έχουμε ζήσει αλλά και θα ζήσουμε στο μέλλον.


Υπάρχουν λοιπόν διάφορες  προφητείες που μιλάνε ακόμα και για τον Χριστό πολύ πριν Αυτός έρθει αλλά και για πολλά θέματα τα οποία μιλάνε ακόμα για τους Νεφελίμ και για την εκστρατεία του Αλέξανδρου αλλά και για την επερχόμενη εκστρατεία του Πολέμαρχου και για όσα θα γίνουν μετά από αυτήν.

Όμως αρκετές φορές , οι προφητείες παρουσιάζονται διαφορετικές απ΄ότι πράγματι είναι κυρίως στο διαδίκτυο είτε γιατί θέλει το σύστημα που ελέγχει τον κόσμο να παραφράζονται λόγια σημαντικά που αναφέρονται μέσα σε αυτές , είτε γιατί φαίνονται λειψές καθώς αυτοί που τις ανέβασαν δεν έχουν το πρωτότυπο κείμενο παρά μόνο αποσπάσματα κάνοντας έτσι πολλούς να μην έχουν την συνολική εικόνα γι αυτά τα οποία γράφονται μέσα στο πραγματικά χειρόγραφα .

Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για αρκετά ζητήματα τα οποία παρουσιάζονται κάπως αλλιώς απ΄ότι έχουν πράγματι γραφτεί στα κείμενα αλλά επιλέξαμε να σταθούμε σε ένα από τα πιο βασικά κι αυτό αφορά την ύπαρξη του Μαρμαρωμένου Βασιλιά , τον αρχηγό δηλαδή που όπως λένε τα κείμενα που έχουμε στα χέρια μας , θα δoθεί στους Έλληνες και ο οποίος θα κυβερνήσει από την Κωνσταντινούπολη τον κόσμο στην χιλιόχρονη ειρήνη που θα έχει ο κόσμος , όπως λέει η Αποκάλυψη , όταν τελειώσουν τα γεγονότα αναφορικά με την έξοδο των Νεφελίμ και την ήττα τους στην παγκόσμια εκστρατεία που θα ακολουθήσει μετά από αυτήν.

Έχουν ακουστεί πάρα πολλά για αυτό το θέμα , καθώς αφού η ιστορία έγινε θρύλος , ήρθε στην εποχή μας , αλλαγμένη καθώς λόγω του όγκου του προφορικών παραδόσεων δεν γνώριζε ο κόσμος τι ισχύει και τι δεν ισχύει για τον Βασιλιά των Ελλήνων που όπως λένε οι ιστορίες μέσα σε τάφο περιμένει την ώρα που θα εμφανιστεί και πάλι στο προσκήνιο.

Η πραγματικότητα όμως είναι αρκετά διαφορετική.

Ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς λοιπόν , δεν είναι ο ... Κωνσταντίνος Παλαιολόγος αλλά πρόκειται για τον Πολέμαρχο του Θεού , αυτόν δηλαδή που αποστέλλεται για να διορθώσει τις ατασθαλίες των Νεφελίμ και των Δαιμόνων και που θα νικήσει τους ανόμους στην εκστρατεία που θα γίνει όπως προαναφέραμε ήδη.

Όσο για την ιδιότητα του Μαρμαρωμένου που του δίδεται , του δώθηκε καθώς ο Πολέμαρχος όταν δεν βρίσκεται σε αποστολή , βρίσκεται σε στάση , δηλαδή  αν θέλετε σε ακινησία  και το όνομα Ιωάννης που αναφέρεται οφείλεται στο ότι το πρώτο όνομα αυτού που εξελίχθηκε στο τέλος στον Πολέμαρχο είναι το Ιωάννης.

Όπου βλέπουμε λοιπόν σε αρχαία κείμενα και χειρόγραφα να αναφέρεται ο Ιώαννης να ξέρουμε ότι πρόκειται στην πραγματικότητα για τον Πολέμαρχο του Θεού ο οποίος θα ορίσει ένα άτομο να κυβερνήσει τον κόσμο όταν τελειώσουν όσα έχουν λεχθεί σε άλλα άρθρα.

Ο αρχηγός των Ελλήνων λοιπόν που δεν είναι αυτός που φαίνεται μέσα από θρύλους κυρίως μετά την εποχή της Άλωσης αναφέρεται μέσα σε πολλά χειρόγραφα αποσπάσματα από τα οποία θα δώσουμε αμέσως παρακάτω.

Η πρώτη πηγή βρίσκεται σε χειρόγραφο το οποίο αναφέρεται στην προφητεία κάποιου Αγίου Ανδρός πρός τον βασιλέα Μανουήλ Παλαιολόγο και μιλά για την εκστρατεία των Ελλήνων στο μέλλον με αρχηγό τον Πολέμαρχο κατά των ανόμων , μέχρι τις πύλες που έκλεισε ο Αλέξανδρος ( άλλη μια αναφορά λοιπόν στις Πύλες που έκλεισε τους αρχαίους θεούς ο Μακεδών Βασιλιάς) και για το πως μετά θα φτάσουν αφού γυρίσουν όλον τον κόσμο στην Κωνσταντινούπολη ώστε αυτή να ελευθερωθεί .

Ακολουθεί το απόσπασμα από το χειρόγραφο με τίτλο Προφητεία αγίου ανδρός λεχθείσα τω ευσεβεστάτω βασιλεί Μανουήλ του Παλαιολόγου εν έτει αριγ΄. 1113. Περί αλώσεως της Κωνσταντινουπόλεως και της μελλούσης γενέσθαι ελευθερίας αυτής και περί συντελείας κόσμου:

Τότε ο βασιλεύς ερεί αυτοίς,πατέρες και αδελφοί ημέτεροι ,καλόν εστί κατά των εναντίων βαρβάρων εκστρατεύσαι ημάς,όπως και τον Τίμιον Σταυρόν υψώσωμεν , και των ημετέρων το αίμα εκδικήσωμεν. Τότε άπαντες μια φωνή ερούσιν αυτό,το σόν θέλημα γενέσθω, ω δέσποτα, και ότι φωνή Θεού ελαλήθη εν τω στοματί σου,το σόν θέλημα γενέσθω,ω Δέσποτα , και ότι φωνή Θεού ελαλήθη είς σέ. Τότε ο βασιλεύς, αναστάς και πάς ο λαός μετ`αυτόν,κατά των Ισμαηλιτών πορευθήσονται . Και τότε έστιν ιδείν πληρούμενον τον λόγον της ωδής Μωυσέως ανθρώπου του Θεού. Ότι είς διώξεται χιλίους ,και δύω μετακινήσωσι μυριάδας. Έως δε των Βακθίων Πυλών(1) άς ο Βασιλεύς Μακεδών Αλέξανδρος έκλεισε καταδιώξεται αυτούς.

1) Βαυκακίαι πύλαι ονομάσθησαν από το Καυκάσιον όρος,καί Βακθίαι. Τουρκιστί λέγεται Τιμίρ Καπί. Εκεί είναι το Τουρκιστάν , όθεν εξήλθοντο πρώτον οι Τούρκοι , ενωθέντες με λοιπά μιαρά έθνη κατέδραμον και υπέταξαν την Ασίαν,και λοιπά. Τότε ερεί ο Βασιλεύς ,ότι οι Ισμαηλίται του λοιπού ανάρρωσιν ουκ έχωσιν , και ου μόνον Τούρκοι , αλλά και Σαρακινοί,και Τάταροι του μεγάλου Μογόρ (κατά την προφητείαν Ιεζεκιήλ) και άραβες,και Μύδοι , και Πέρσαι,και Ινδοί υπόσπονδοι τω Βασιλεί γενήσονται,ως προφητεύει Ιεζεκιήλ λέγων. Ότι απολέσω το τόξον μου εκ της χειρός σου της αριστεράς Γώγ,και τα τοξεύματα σου εκ της δεξιάς σου Μαγώγ , και καταβαλώσα επί τα όρει Ισραήλ και πέσει ου και πάντες οι περί σέ, και τα έθνη μετά σου,και δοθήσεσθε εις πλήθη ορνέων και θηρίων της γής, και συνάξωσι τα κύθλα σου εν τω πολυανδρίω Μαγώγ , και εν επτά μηνιαίω , καθαρισθήσεται η γή και τα εξηγή όρα είς τον Ιεζεκιήλ. Τότε ερεί ο Βασιλεύς, στραφέντες επανέλθωμεν είς τήν Κωνσταντινούπολιν.

Επίσης μέσα στο χειρόγραφο αναφέρεται η πραγματική σημασία του ονόματος Ιωάννης αλλά και το γεγονός ότι όσοι πεθάνουν χωρίς να λάβουν το χάραγμα θα αναστηθούν την ημέρα της Ανάστασης του Κυρίου.

Λέει το κείμενο:

Μετά δε την συμφοράν εκείνην , τότε άγγελος Κυρίου εξ ουρανού καταβήσεται  δια νεύσεως Θεού , έχων εν τη χειρί αυτού σκήπτρον βασιλικόν και ξίφος του αγιωτάτου Βασιλέως Κωνσταντίνου , και στέψει τον ειρηνικόν Βασιλέα , ού το όνομα , εν με τη αρχή το ιώτα έχει , εν δε τω τέλει το σίγμα.

Ός και αυτός μέσον πάντων εστίν εν τω πολέμω , δώσει δε αυτώ ο άγγελος το σκήπτρον , και το ξίφος και καλέσει αυτόν ελεήμονα.

Ερεί δε αυτώ , ανδρίζου και ίσχυει και νίκα τους εχθρούς του Ιησού και των αγίων αυτού μαθητών , κηρύττων πάσι το άλφα και ωμέγα ( το όνομα τούτο του Βασιλέως Ιωάννης δηλοί , το μεν αρκτικόν Ιώτα και το τελικόν σίγμα , το Ιησούς.

Το δε ωμέγα , δηλοί τας δύο φύσεις του θεανθρώπου Ιησού.

Το άλφα δηλώνει τον ένα τριάδι Θεόν.

Τα δε δύο νι δηλοί εκατόν έτη , το δε ήτα τον όγδοον αιώνα της μελλούσης απεράντου βασιλείας του Κυρίου , οπού και μέλλει να αναλάμψει μετά την νύκτα του πλάνου Αντιχρίστου σαθράς βασιλείας.

Ένα άλλο απόσπασμα σχετικά με αυτό το θέμα βρίσκεται στο κείμενο του Αγίου Ανδρέα του δια Χριστόν Σαλού από το οποίο και ακολουθεί κείμενο:

Δια τούτο νύξας επεγερεί τον βασιλέα των Ελλήνων επ΄αυτούς, και εξολοθρεύσει αυτούς , και τέκνα αυτών πυρί αναλώσει , και αυτοί παραδεδομένοι εις τας χείρας αυτού εμπρησμώ βιαιοτάτω παραδοθήσονται. Και αποκαταστήσεται όλον το Ιλλυρικόν τη Βασιλεία Ελλήνων , κομίσει δε η Αίγυπτος τα πάντα αυτής . Και θέσει την δεξιάν αυτού επί την θάλασσαν , και ημερώσει τα ξανθά γένη , και ταπεινώσει τους εχθρούς αυτού υπό τους πόδας αυτού , και το σκήπτρον αυτού έτη έξ πρός τοις τριάκοντα στήσεται. Το δε δωδέκατον έτος της βασιλείας αυτού κίνσοι και δόμα ου λήψεται ,αλλ΄αναστήσει Ναούς Αγίους και ανοικοδομήσει συντετριμμένα θυσιαστήρια και ουδέν εν ταις ημέραις εκείναις ουαί εσταί ούτε ο αδικών ούτε ο αδικούμενος.

Και αναφέρεται επίσης εκτός από αυτά σε πάρα πολλές ακόμα πηγές  όπως είναι  η προφητεία που βρέθηκε χαραγμένη στον τάφο του Μεγάλου Κωνσταντίνου και ερμηνεύτηκε από τον Πατριάρχη Σχολάριο.

Λέει λοιπόν το κείμενο και αυτά είναι λόγια του Θεού σύμφωνα με το κείμενο πρός τους Έλληνες:

Στήτε στήτε μετά φόβου , σπεύσατε πολλά σπουδαίως εις τα δεξιά τα μέρη , άνδρα εύρητε γενναίον θαυμαστόν και ρωμαλέον τούτον έξετε Δεσπότην , φίλος γαρ εμός υπάρχει και αυτόν παραλαβόντες θέλημα εμόν πληρούται.


 
Top